2010. május 9., vasárnap

7.RÉSZ

Fáj light

7.Rész




- Szőrös vagyok...
-Nem hiszem el! Ott is?
- Mert a hazugságban hiszel! Ez csak álca... A világ legszőrösebb ragadozója vagyok!
Bennem minden csábít téged! A hajam, a testszagom, még a fogamra ragadt kis kajadarab is!
Nem mintha rászorulnék! Nem mintha leborotválhatnál!
puff...
Nem mintha megfürdethetnél!
A szex általi ölésre teremtettem!
-Nem érdekel...
-Lefeküdtem már fiúval!
-Nem számít!
-Téged is megakartalak... Ember mellére még életemben nem vágytam ennyire!
- Bízom benned!
-Ne tedd!
-Itt vagyok, bízom benned! sutty-vimm...puff.
-Az én családom más, mint a többi fajtánk beli... Csak állatokat...
Megtanultunk uralni a vágyunkat.
De te, a szagod... Olyan számomra,mint a Sex on the Beach.. Mint a saját ínyem szerint kevert koktél!
- Miért utáltál annyira az elején?
- Tényleg utáltalak, de csak mert olyan erős vágyat keltettél bennem!
Most sem tudom, hogy tudok-e uralkodni magamon...
- Én tudom, hogy bírsz!
hhh
-Üres a fejed... el kell mondanod mennyire kívánsz!
-Most semennyire...
-Jó!
-Nem azért nem kívánlak, mert nem vagy őrjítően szexi, hanem ,mert már három orgazmusom volt, mióta elkezdtél beszélni...
hhh
-Nem tudod mióta várok rád...
A nimfomán vámpír beleszeret a szexéhes szűzbe...
-Micsoda feltüzelt szűz....
-Micsoda begerjedt nimfomán vámpír...

dümdümdümdüm...pámpámpámpámpámpámpám-pám...tüdüm...


Három dologban teljesen biztos voltam:

Az első: Edward kíván...
A második: Reggel nem mostam fogat...
És a harmadik: Hogy feltétel nélkül és visszavonhatatlanul megtaláltam vágyaim kielégítőjét.

17 megjegyzés:

Dóó írta...

:D:D:D:D

Anita♥ írta...

Angyalkám hát lehet ezt még fölülmúlnii????
LEHET!!!!
egyre jobban imádlak!!!
nagyon várom már a folytatást.....teljesen kifeküdtem tőled!!!!xDxD
pusziii: Anita(L)(K)

Névtelen írta...

"Nem minta leborotválhatnál", "üres a fejed" és " már volt 3 orgazmusom" nálam ez a top! Kész, vinnyogok, folyik a könnyem... ááááááááááááááááááááááááá

Kuksi írta...

gecii kivagyok!!!! XDDDD
olllé ollé éjjjen Angyalka :DDD

Princess írta...

Ez nagy XD Nagyon tetszik, egész végig csak röhögtem. Sexmániás szűz :D Nagy volt, így tovább!!!
Puxy: Kacey

skyn írta...

XDXD!!!
Hát ez nagy volt:D
"Három dologban teljesen biztos voltam:

Az első: Edward kíván...
A második: Reggel nem mostam fogat...
És a harmadik: Hogy feltétel nélkül és visszavonhatatlanul megtaláltam vágyaim kielégítőjét."
még most is rázkodom a nevetéstől:)))
Várom a következő napi vicc forrásomat:))
MILLIÓ PUSSZI:))))

Eni írta...

áááááááááá ez... annyira.... áááááá nem.... kapok.... levegőt! á ez állat! imádom!

"A szex általi ölésre teremtettem!"
innentől kezdtem megállíthatatlanul vihogni, mint egy vadbarom... áááá még mindig!! LÁW LÁW LÁW

Zsuzsa írta...

Áhh basszus én kész vagyok, imádom a paródiád szívem egyre jobb és jobb, majd leestem a széről úgy nevetek:DDD
Imádom, és téged is!:)
(L)(L)(L) Pusz

Szofia írta...

amit te írsz az rossz nem lehet :D szerettünk!:)
puszi Szofi

Dytta írta...

ok erre bocsi de nem találok más kifejezést K...VA JÓ LETT!!!! de az tuti hogy kajálás közben nem fogom többet olvasni. majdnem meghaltam! aszittem megfulladok! atán meg majdnem kiköptem a falatot.
szóval imádlak és imádtam ezt a részt is.
puszi
Dytta

P. Dorka írta...

najó, persze, hogy én sem bírtam ki, h ne olvasalak még ma!!!
és ismételten lenyűgötzél, és felvidítottál, és kiakasztottál :D
imádtam az egészet!
a három dolog... :DDDDD
áááá, szavaim sincsenek :)
IMÁDLAK!!!

Anett írta...

szia! jaj, nagyon tetszett!!!!!! már megint folyt a könnyem nevetés közben:):):) ááááááá! várom a kövit:)

Bea írta...

jaj annyira jó:DDDD
nagyon jókat nevettem ezen is:D
imádom...imádlak.
puszi

Névtelen írta...

Angyalom!!! ez megint kurva jó volt, de ez a 3 dolog a végén..XDDD Gyilkos volt nagyon :D:D
"A nimfomán vámpír beleszeret a szexéhes szűzbe...
-Micsoda feltüzelt szűz....
-Micsoda begerjedt nimfomán vámpír..." hát ez B+ ez nagyon kész XDDDD
Pussz: Ancsa

Névtelen írta...

Mikor lesz köv rész? Már alig várom!!!

Ruki írta...

Nagyon jó kérlek folytasd minél előbb!

Marietta írta...

Aztaakurvaa:D:D:D

Megjegyzés küldése