2010. március 25., csütörtök

1.RÉSZ

Fáj light

1. Rész


Sosem tűnődtem azon, hogy ezt a monológot miért kell kétszer elmondanom.
De ha már elmondom, legalább ne úgy tűnjön, mintha egy őz miatt akarnék meghalni...

Mégsem bántam meg, hogy egy kaktuszt kell a kezemben tartanom... Hiányozni fog az otthonom, hiányozni fog az izzadtság és a szalmakalapos kleptomániás anyám valamint a legújabb szerzeménye Phil.
De ők bankot rabolni mennek, így én egy ideig az apámnál leszek, ami jó lesz...azt hiszem... vagy mégsem... de lehet...majd meglátjuk...

Párálálálálá lá lá lá lá lááá... Twájlájt...

Washingtonban a felhőrétegen is túl, ahol az elején legyilkolt őzgida is túr... van egy aprócska város... Forks. Népessége 70 fő... Ide költözöm én.
Az apám Charlie... Aki a helyi maffia főnök...

- Nem nőtt a melled...
-Ö... Pedig megműttettem mióta utoljára láttál...
- Hát... Biztos megint összement...

Két napot töltöttem itt minden nyáron... Tovább sosem bírtam, de most elhoztam a kaktuszom is... Talán így menni fog.

- Csináltam helyet a Wc papírodnak a budiban.
- Ja igen, itt csak egy pottyantós Wc van...

- Ez egy elég jó kis szoba. Még ágy is van benne. A helyi csöves alól csórtam ki az ágyneműt... Szereted az büdös és koszos dolgokat ugye?
- Jah... A büdös és koszos klassz. Köszi.
-Oké.

Az egyik legjobb dolog Charlieban, hogy ugyanolyan igénytelen, mint én.

Tütűű...

-Bella emlékszel pici Joe-ra?
-Igen. Helló, jó székben van!
-Köszönöm ülök ahogy kell! Charlie azóta nem fürdött meg amióta bejelentetted, hogy meglátogatsz minket.
-Jól van túlozz csak, majd este jól elfenekellek!
Hehhehehe..
-Öhm.. Helló én Tapmancs vagyok! Mi ö... meztelenül futkoztunk amikor még kicsik voltunk...
- Emlékszem... Azóta csak...Megnőtt..él. Öhm... Mindig így buzulnak egymással?
- Hát ahogy öregszenek egyre rosszabb... Kapuzárási pánik.
- Szuper... Akkor beszerzek egy füldugót...

- Nah mit vakerolsz?
- Miről?
-Hát erről... Az ajándékodról.
- Ez az? Ez a tragacs?
- Most vettem meg pici Joe -tól... Mondjuk úgy, hogy a város fizette...
- Ja, így már mindjárt más! Csúcs!

- Teljesen átfújtam neked a sorozatszámot, nem tudsz vele lebukni!
- Ez komoly? OMG!
- Aha! De ha még egyszer nekem vágod az ajtót...
- Jaj bocs!

- Mondtam én, hogy imádni fogja! Értek a kislányokhoz!
- Jah... Nagy pedofil vagy haver!

- Ez a kormány?
- Ö.. Igen. Ez meg a kulcs... Beletörik a zárba, meg a fék sem működik, a motor nincs is beépítve, de ezen kívül rendben lesz.
-Megyünk együtt a suliba?
- Nem. Én iskolába járok... A többi manccsal... Az erdőben.
- ja igen, persze.Kár. Pedig jó lett volna rólad lesni.

Az első napom az új suliban... Nyári szünet van, de mivel itt nem süt a nap, ezt senki sem vette észre. Szuper...

-Hé, jó a tragacsod!
- Kösz! - Az apád is fizetett érte-.

- Te ez meg milyen luvnya?
- Mit tudom én, még nem döntöttem meg az tuti.

- Te vagy Isabella Swan. Szia én meg Feng Shui vagyok, a suli ferde szeme és süket füle. Az apád fizetett, hogy bájcsevegjek veled. Ennyi pénzért szívesen kifestem a körmöd, megfésülöm a hajad, sőt még a fenekedet is kitörlöm.
- Ö... Én inkább az a... kitörlöm a saját fenekem típus vagyok.
- Hú remek! Ez lesz a szalagcím! Én vagyok a helyi gossip girl... Vagyis boy.. Hehe
- Ne! Légyszi ne küldj szét rólam semmit sms-ben...
- Nyugi.. Nem lesz sms... Majd e-mailt írok.
- Oké, köszi!

-Aú! Ki a fasz...
-Bocsáss meg! Én mondtam nekik, hogy gyilkos a leütésem, de nem hitték el... Valakin be kellett mutatnom.
-Jaja semmi baj, de én még élek.
- Jah kijöttem a gyakorlatból.
- Te vagy Kristen Stewart ugye?
-Nem. Én Bella vagyok.
- Jaj akkor bocsi. Én meg Ross vagyok. Ross Gyomor.
-Örvendek.
- Sziasztok! Gyilkos a lecsapása mi? Pincsi vagyok. Palota Pincsi. Te Arizonából jöttél ugye? Ott nincs mindenkinek, tökre nagy melle?
- De... Engem biztos azért rúgtak ki... Pedig meg is műttettem magam...
- Hehe...hát ez állat nagy poén volt! Olyan nagy, mint a melled, hehe.

- Héjj Ross Gyomor! Ismered a szukámat Bellát?
- A te... szukád?
- Az én ribancom hehe!
- Elkaplak feka!!!

- Hű ezek pont olyan hülyék, mint elsőben. Te vagy a feláldozható szűz lány. Like a virgin!
- Mond, hogy hehe! Bocsi csak kellett a kép a pletyka sms-hez.
- Nem lesz semmilyen sms oké! Az sms-nek annyi! Bízd rám cuncimókus, majd én elintézem!
- Hát ez csúcs, most jöhet egy újabb sms a város piroslámpás negyedéről vagy a sok kokszosról.
- Vagy mindig jó téma a helyi maffia...
- Wáó! Ez tényleg jó!
- De az apámat hagyd ki belőle!

- Ezek kik? Cullenék. Ők a helyi hentes és a neje Szaudarábiából kölcsönzött gyerekei, akik mellesleg együtt vannak.
- Sziámiikrek?
-Nem. Együtt együtt.
-Elég fehérek, mert pigmenthiányosak.
- A szöszi csaj Rosalie és a magas sötét...hajú... Emett. Egy pár... Mert ketten vannak. Nem is tudom, hogy ez legális-e.
- Pincsi ők valójában lehetnek ketten... Nem tiltja a Phytagoras tétel.
-Igen, de mindig ketten vannak akkor is fura.
- Hát én is születhettem volna Szaudarábiában, akkor most hárman lennének.
- Oké. A kis táncos lábú csajszi Alice. Ő nem csak a sárga köves utat követi. És a szőke bamba arcú fiú Jasper, mindig olyan fejjel mászkál, mintha bavágna a gatyája.
- De Pincsi nem cserélhet fejet.
- Az lehet, de gatyát igen.
- És ez ki?
- Ez Edward Cullen. Ő lehetne a falu bikája, de eddig úgy tűnik, hogy meleg, mert még senkire sem hajtott rá.
- Na nem mintha érdekelne. Én a ragyásokra bukom. Szóval hát igen... Komolyan kár pazarolni rá a szűzhártyát.
- Heh... Nem állt szándékomban.










-














13 megjegyzés:

Brianna írta...

baszkiiiiiiiiiiiiiiiiiii XD már könnyezem a röhögéstől te elmebeteg XD imádlak baszki, és ez még csak a film első pár perce XD kicsit benne vagyok (vagyis inkább kikiáltom magam a vezetűenk) azok közt akik szarrá nézték a filmet XD kivülről tudom a szöveget, így még nagyobbat üt a poén XD geci itt szakadok XD
- Ez egy elég jó kis szoba..még egy is van benne xD...
b*szza meg! imádtam, de téged meg istenítelek amiért megírtad, és epedzve várom az újabb röhögőgörcsöt XDXD
B.

Eni írta...

A roahdt élet... mint egy elmebeteg itt röhögök XDXD baszki ez kurva nagy!!!
vlm, nem is tom mi, de óriási én.... nem tudok semmi értelmesre gondolni se XD ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ faszom, hogy tudsz te ilyet kitalálni??? itt dőlők a röhögéstől! nem tom abbahagyni!!! XDXDDXDXDXDXDXD
bazzz
Elég fehérek, mert pigmenthiányosak
ennél azt hittem meghalok!!! áááá
jajj, de imádlak te csajszi!
friss az jöhet nyugodtan bármikor XDXD áááááá

bogeszzz írta...

halííííí!
hát ez........... egyszerűen szuper! xD
hát én szakadtam a röhögéstől egész az elejétől a végéig, nagyon jó nekem nagyon tetszik kérlek fojtasd rég nem nevettem ennyit és ilyen jól, de még ilyen hosszú komit sem írtam senkinek.
xD
pux

Névtelen írta...

HELLÓ ANGYALKA!
NEM TUDOM DE ÉN MEGKÖNNYEZTEM A NEVETÉSTŐL! XD
EZ HALÁLI, NAGYON TETSZIK!
CSAK ÍGY TOVÁBB !
SZERETÜNK!

Evcu írta...

B**meg ez beteg komolyan:`Dsírok a nevetéstől=DxDxD
kiváncsi vagyok milyen merhaságok lesznek még A FOLYTIBAxD

puszi xoxo

Szil írta...

én egyszeerűen csak nem találok szavakat
pedig keresek
de csak ennyi jön:
hehehehehehehehehe
haláli az egész, és imádom!
és tégedet is! :D

Lina143 írta...

A rohad életbe!! Ez kibaszott jó volt!! Szarrá röhögtem magam XD
Ezt folytatnod KELL!!! Eszméletlen.. Nem is tudom tovább fokozni!! Úgy olvastam volna még tovább =(
Remélem, ha megjavul a géped folytatod!
Ezek a nevek... Meghogy Charlie-ban az a legjobb, hogy ugyanolyan igénytelen mint Bella XD Meg satöbbi.
Ááá! Nem bírom =,D

Isabella írta...

Ez marha jó.....kövi fejit hamar...Halálra röhögtem magamxD

Névtelen írta...

hát, bakker, ez nagy XD Folytasd az egészet végig röhögtem komolyan ez nagyon állat:D Bakker így tovább XD

Gina írta...

Nekem is tetszik, és jó lenne ha folytatnád,de van pár dolog ami annyira nem jött át. Pl. ez Ross Gyomor kicsit erőltetett szerintem. De ezt leszámítva, jó. :)

** Elena ** írta...

Beszarás ez rohadt jó volt. A dumád egyenesen haláli. Szétrögötem az agyam az egészen :D Nagyon bejön. Csak így tovább.
Üdv. Elena

Lady írta...

Baszki!!!!!!!!!!XDXDXDXD
Kb minden egyes mondaton fél percet vihogtam, ezért elég sokáig tartott elolvasnom! Ilyet még nem olvastam és kurvára tetszik! Anyám, ez a hülyeség hogy jön belőled...annyira, de annyira jó volt! :D Én komolyan nem tudok mit mondani!
Még mindig itt szakadok! Pici Joe...meg mancs...helyi hentesek és a helyi maffia főnök! Bazd meg, ezt folytatnod kell, komolyan feldobtad az estémet!XD
Imádlak!

Neesh írta...

Szia!
Hát ez elképesztő!
Írtó jó,szakadtam a röhögéstől!
XD Csak ÍÍGYY tovább! :)

Megjegyzés küldése