2010. május 1., szombat

2.RÉSZ

Kuksi ha esetleg idetalálsz Boldog Szülinapot!


Fáj light


2.Rész


- Tanárbá...
- Oh helló Ross. Igen Miss Swan. Ó az igazolványai...Köszönöm.
- Üdv a nagy házban, itt a széked tessék, és asztalt is találsz hozzá valahol. Próbálj nem megbukni.
Oké srácok a mai órán a kolbász viselkedését tanulmányozzuk. Nem vágunk itt és nem vágunk ennyit!

- Kell, hogy legyen még szabad hely valahol, varrásszakkörön vagy hittanórán...
- Sajnálom, de minden óra betelt már. Maradnia kell kolbásztanon.
- Hát... Majd csak kinyírom valahogy...khm... kibírom valahogy.

- Nem fér a fejembe, hogy megnőttél és 45-ös cipőt hordasz.
-Szia Bella emlékszel rám? Én akartak molesztálni kiskorodban!
- Jah csakhogy én jól segglukon lőttelek!
-Akkor is mély benyomást tettem!
- Heh Seggluk Miki!
- Most miért mondod a kölykök imádják...
- Ahogy végeztél hozom a kedvencedet! Minyont! Apád azóta is azt eszi, ezért hullott ki az összes foga...
-Az tök jó lesz.

- Na figyelj kicsim ha sikerül a bankrablás költözünk Floridába...

További beszélgetésért kérjük nullázza le hitelkártyáját, vagy használjon skypot...

- Hova lett a mobilod?
- Oké... A töltőt nem elhagytam, hanem Phil lenyúlta. Mindig mondom, hogy a lopás csúnya dolog.
- De anyu te kleptomániás vagy.... Hiányzol!
- Te is nekem prüntyőkém, de mesélj a budiról tényleg csak egy pottyantós?
- Hát... Egész tágas...
- Ajjaj... Mesélj még.
- Tényleg nincs semmi baj, csak... apu egyrétegű papírt használ, én meg a lapulevelet szeretem... De most le kell teszem jó, még meg kell írnom a házit.
- Rendben kicsim, szeretlek!
- Én is mutter.

Úgy döntöttem elé állok, és tökön rúgom, talán akkor megszólal... De nem jött suliba.
Aztán másnap, megint nem mutatkozott.
Napok teltek el így, kezdett az egész nagyon uncsi lenni.

-Au!
- Nem tört el a lábad?
- Dehogy apu, a seggemre estem.
- Akkor jó.
- Hát igen aki korán kell, egyik kutya másik eb.
- Igen... Ezért is kell nekem folyton kutyaszart lapátolnom. Valószínűleg ma későn jövök, át kell mennem a piroslámpás negyedbe. Khm... Fontos ügyeim vannak.
- A piroslámpás negyedbe?
- Igen. Már nem otthon vagy Bells, ez itt így működik.
- Vigyázz magadra!
-Mindig védekezek.
- És... Kösz a gumikat!

- A bál szervezés csajos dolog... Ezért én csinálom! Szeretem a rózsaszín lufikat és persze minden Made in China... Tényleg elkérhetném a szájfényed?
- Ja, persze...
-Erről jut eszembe, mész a ...
- Mizu kiscicám? Bírod a Hannah Montanát?
-Jól van nagyon fej vagy Ross mindig bele kell másznod a kamerába eltakarva az előnyösebb profilom!

- Csá. Bocs, hogy a múltkor némának tettettem magam. Edward Cullen vagyok. Te pedig Bella.
- Ühüm... Tudom, hogy én Bella vagyok.
- Te kezded a kolbász elemzést!
- Eltűntél.
- Ö...igen. Szerepeltem a Lostban is párszor, de már abbahagytam... személyes okokból.
- Ö... Ez paprikás kolbász.
- Nem gond ha én is megnézem?
-Ez paprikás.
- Na mit mondtam!
- És bírod a Hannah Montanát?
- Heh.
- Mivan?
- Hannah Montanáról dumálunk?
-Igen..úgy tűnik...
- Nem igazán csípem a csajt... Semmilyen szőke, rekedt hangú ribancot nemigazán...
-Hehe...
- Mi az?
-Semmi. Ez chilis...
- Nem gond ha megnézem?
-Csak tessék.
- Chilis...
- Na mit mondtam! Hehe.
- Ha így utálod a szőkéket meg a ribancokat, miért költöztél az ország ezen zugába?
-Neked ez túl bonyolult.
- Képes vagyok felfogni, nem vagyok ám olyan hülye...
- Anyámék bankot rabolnak...
- Szóval nincs lóvétok?
-Nem, nem azért, csak kleptomániásak.

- Ez bikahere... Akarod csekkolni?
- Hm... Hiszek neked.

- Miért nem mentél el velük te is?
-Hát, ők már profik, és sokat utaznak. Én meg béna vagyok, még pénzt sem tudok felvenni a bankból, nem hogy betörni.
-Most meg te vagy boldogtalan...
- Nem... Látod mondtam, hogy ez neked túl bonyolult.
-Csak próbállak megfejteni, elég nehéz mivel akcentussal beszélsz!
- Kontaktlencséd van?
- Nem.
-Csak múltkor fekete volt a szemed, most meg olyan véreres...
-Igen tudom... a kokain miatt... khm...

-Tütűű..puff

- Úristen Bella, Bella jól vagy mi történt??
- Bocs Bella én igyekeztem megállni, de a jég csúszik basszus, esküszöm nem tudtam!












17 megjegyzés:

P. Dorka írta...

baszki. a bikaherénl már vonítottam :D
most meg sírok!
ez kínzó fájdalmakat okoz ami a rekeszizmaimat illeti, de max kicseréltetem!

MÉGMÉGMÉG

llejja írta...

ÁÁÁÁ!! Ez nagyon jóó! Teljesen hülyének néznek, annyira röhögök!
IMÁDTAM!
MÉÉG!!
Puszi

bogeszzz írta...

hello!
hát ez nagyon szupcsííí nekem az a kedvencem mikor azt mondta, hogy:-Eltűntél!
-Ö...igen. Szerepeltem a Lostban is párszor, de már abbahagytam... személyes okokból.

Hát ez nagyon nagy volt léccíí hamar legyen friss
puxy

Eni írta...

vihogó mint egy elmebajos.... áááá
kjdhbjgfsbksujfbnsdknfjhsdkjshdfbnm fasz ki van, ez rohadt jó!!
nem tok többet mndani XD

A legjobb:
-Mindig védekezek.
- És... Kösz a gumikat!
EZ VALAMI ÁLLATI VOLT!!!!

- Kontaktlencséd van?
- Nem.
-Csak múltkor fekete volt a szemed, most meg olyan véreres...
-Igen tudom... a kokain miatt... khm...
ITT KOMOLY MAJD ÖSSZEPISILTEM MAGAM XDDXD

fuckom már ez annyira jóóóóóóóóóóóóó ááá imádlak ANYGALKA!!!!!

Névtelen írta...

csuklok is meg nevetek egyszerre :D
eszméletlen a kolbász elemzés... :D
majd' meg szakadtam ettől a résztől is.
a pirolámpás negyed nagyon nagy :D már nem otthon vagy Bells :) XD
kész. végem van. :D XD
OMFG király vagy Angyalka :D
Dorci

Dóri írta...

te beteg vagy vagy nagyon hülye :D de imádtam :)
szeretlek és még sok ilyet :P

Peeepeee írta...

Szia!

Ez eszméletlen jó, akkorát röhögtem, hogy már azt hitték nem vagyok normális:)

Csodálatos:)

Szofia írta...

nagyon kemény engem is hülyének néznek úgy röhögök főleg a hanás résznél kész.. imádlak Angyalka:D

Ajna írta...

Hát ez állati volt, Angyalom!
IMÁDOM!
Szétröhögtem magam!
OMG!
Puszi:Ajna♥

** Elena ** írta...

Ez is csúcs szuper volt, csak rövid. Na de a lényeg, hogy könnyesre röhögtem magam a dumádtól. Írtó jó vagy :)
Üdv. Elena

Névtelen írta...

áááá!!!!!!! nem hiszem el! ilyen dumákat kitalálni... XDXDXD
szakadtam a nevetéstől.
nagyon jóóóóó!
puszi

skyn írta...

szia drága!
Hát én személy szerint nevettem rajta.
Néha kicsit durvának tartom.
Nagyon eredeti az ötlet bár szerintem vannak enberek akik megskalpolnának azért mert ilyen stílusban írsz.
A lényeg hogy nagyon tetszett és sokat nevettem
rajta.
MILLIÓ PUSSZI:D

Lina143 írta...

Öhm... Mikor jön a többi??

Rövid és lényegre törő, mert úgyis tudod mit írnék ;) Szóóóóóval... Mikor is?? =Đ

Anett írta...

Szia! Én nem tudnám megmondani melyik a kedvenc részem, mert a történet MINDEN SORÁT végigröhögtem:):):) Nagyon tetszik!!! Szerintem folytasd!!!!

Lady írta...

neeeeeeee ne csináld ezt velem...halálra fogom magam röhögni! Erről beszélgetnünk kell, hogy hogy jött ez az egész! Komolyan ilyen szövegeket, nagyon jó vagy!:D:D
Imádom!
Kedvencem:"-Csak próbállak megfejteni, elég nehéz mivel akcentussal beszélsz!"
"- Bocs Bella én igyekeztem megállni, de a jég csúszik basszus, esküszöm nem tudtam!" Áh geci, most nézem, hogy az egészet be kéne másolnom!XD
Szeretlek Angyalom!:)

Kuksi írta...

jajj Angyalkám, ide találtam!! ;)
nagyon szépen köszönöm, de arii vagy :) imádlak ♥
mellesleg baromi jóóó ez a paródia XDD
itt szakadok :D hatalmas, mekkora beteg agy kell ehhez XDDD te vagy a BEST.
pusziiikáák (K)

Lisa írta...

ez nagyon nagy menstruácós görcsökXDXDXDmeg az ásóka meg a budi kacsaXDXDXDmeg hogy németjuhász pofánnyal pont olyan kutyánk vanXDXDXDnagyon állat szétröhögöm a fejem k fog égni a vicc-lelém előbb utóbb

Megjegyzés küldése