2010. május 1., szombat

3.RÉSZ

Fáj light

3.rész



- Bella jól vagy? Veled még beszédem lesz!
-Jól hát nem kell a vaker!
-Sajnálom baby próbáltam valaki mást elütni!
-Tudom semmi baj!
-Egy fenét semmi baj! Mi van ha kárt teszel a kocsiban?!
- Nyugi már apu nem ő tehet róla! Nem tudta, hogy csúszik a jég!
- Meg is halhattál volna felfogtad? És ha a kocsi összetörik? Kihívják a rendőröket és tudod, hogy abból még baj is lehet...
- Igen de nem hívták ki szóval...
- Búcsúzz el a jogsidtól, láttam a horpadást!
- Á, szóval itt a maffiafőnök lánya!
- Dr Hentes!
- Charlie! Innentől átveszem szivi. Isabella...
- Anyád!
- Nos anyu rendesen elvágódtál, azért megmaradsz? Nézz ide!
- Nos a reakciói jók, a bőre nem pattanásos, gyönyörű a fogsora... de a mellei túl kicsik.
- Az alap...Nem most történt. Lehetne kisebb is, ha Edward nincs ott... Ő lökött félre.
- Edward? Aki a falu bikája lehetne, a maga fia?
-Igen, elképesztő volt. A semmiből termett ott mellettem egy pillanat alatt, és a földre lökött.
- Nagy mázlid volt... Lehetett volna keményebb is az aszfalt, meg kéne bűntetnem, de félek, hogy engem is fellök az a gyerek. Charlie...

- Le kell fizetnem még pár embert... Addig hívd fel anyádat.
-Te elmondtad neki?! Mostanra tuti leitta magát és fetreng egy árokban!

-Beszélhetnénk?
-Mi van?
- Hogy... Hogy csináltad, hogy elestél, de mégsem lettél piszkos?
-Dehát nem is értem földet Bella!
-Nem! Láttam, ahogy te is a sárban landoltál!
-Bella te megfejelted a betont! Összezavarodtál!
-Tudom, hogy mit láttam!
- És pontosan mi is volt az?
-Hogy... Behorpasztottad a kocsim... a földre löktél... és nem lettél piszkos! Az én nadrágom még el is szakadt!
-Ezt úgysem hiszi el neked senki!
- Tudom... Éppen ezért nem fogom elmondani! Csak tudnom kell, az igazat!
-Nem tudnád csak megköszönni és megvarrni a gatyád?
- Köszcsi.
-Nem szállsz le a témáról igaz?
-De nem ám!
- Akkor remélem bírod a kényszerzugbonyt!

Akkor éjjel varrtam nadrágot először...

-Nézzenek oda! Te élsz!
- Jah, de tudod, hogy a végén csak egy maradhat!
-Ö.. Megakartam kérdezni... persze tudom, hogy még egy hónap van hátra... de.. Volna kedved velem jönni a Vámpírok Báljára?......Szóval mit mondasz?
- Miről?
- Hogy elakarsz-e jönni... A bálra... Én.. Velem.
- Hát én... bál..meg tánc...Nem igazán nekem való.
-Nem... Tudod... Ez egy másmilyen bál... ez egy színdarab...színészekkel.
-Jah...Nekem programom is van azon a hétvégén... Akkor megyek gyantáztatni.
-Nem tudsz más hétvégén menni?
- Csak akkora szól a kedvezmény... 2 lábat egy áráért. Kérdezd meg Pincsit... Ő tutira rád van gerjedve.

-Miért mész gyantáztatni?
-Erről meg honnan tudsz?
- Nem feleltél a kérdésemre. Még annyit sem mondasz, hogy mit sütsz kis szűcs, tán sóshúst sütsz kis szűcs...
- Mit sütsz kis szűcs tán sós húst sücc kis szűcs!
- Hm... ügyes.
- Köszi, logopédushoz jártam kiskoromban.
-Elmondod, hogy maradtál tiszta?
-El. Anyám Pervollal mos. Gyakori jelenség. Rágoogleezhatsz.
-Mert szőrös a lábam... Azért megyek gyantáztatni. ... Öh.
- Legalább nézz a lábad elé! Lóg a cipőfűződ!... Figyelj én bocs ha mindig paraszt vagyok veled, de az igazi apám földműves volt... A génjeimben van.
-Bella találd ki ki hívott meg a bálra?!
- Na vajon ki...?
- Ross... azt hittem te kellesz neki, de most totál rám nyomult nem lesz gázos ugye?
- Dehogy! Tök ragyás a feje. Összeilletek!
- Ugye, tökre!

-Bella nem kéne jóban lennünk.
- Hát ezt kinyöghetted volna előbb is. Akkor kifizettettem volna veled a kocsimat! Ha hagytad volna, hogy az őrült fekete elüssön, most nem kéne ezen csámcsognod!
-Szerinted én bánom, hogy bemutattalak az aszfaltnak?
- Úgy látom, hogy igen... Csak nem értem, hogy miért.
-Nem értesz te semmit! Így kell kinyittatni a buszt látod!





-
-


12 megjegyzés:

P. Dorka írta...

ANGYALKA
már kapcsoltam volna ki,mert pasi hisztis, de megláttalak és már nem érdekel, mi a bánata! :DDDDD
ez tényleg fokozható, ahogy mondtam, imádlak!!!
a gyantázástól kezdve a nadrágvarráson át...
a buszkinyitásig,bbaszki, fetrengek!!!
FOLYTATÁS!!!

Névtelen írta...

Szia angyalom (L)
Nagyon röhögök, és nagyon tetszik!!!XDDDDDD
óó te jó ég!!!XDDD nah ez egy értelmes komi lett! Pussz : Ancsa

Kuksi írta...

áááá kurvajóó XDDD

Lady írta...

Baszki, ezt nem hiszem el! Folyamatosan vihogok...honnan jön ez a sok jó szöveg!:D Így nézted a Twilightot is mi? közben ezeket nyomtad...:D
Már a chate kimásoltam a kedvenceim...a pervolos..geci nem vagy semmi!XD
Imádlak!

Dóri írta...

Angyalka ezt nem hiszem el :D Brutális :D Hol rejtegetted eddig ezt az éned? Egyáltalán honnan jött ez az egész? :) Te jó ég! Imádom! Még még még!!
Hiányzol, drága :(
Szeretlek!!

Lina143 írta...

Köszcsi...Brrrr! Úúúútálom ezt a szót =P
De az a gyantázos meg pervolos meg a Charlie a kocsimiatt aggódós rész.. áhhh... naggggyon durva XD XD
Fantasztikus vagy Angyalkám <3
Sok puszi Neked!!

Vicus írta...

Jesszus Angyaka,ez annyira nagy:D
Qrvajó hogy van egy paródia,és minden passzol:D
Anyám Pervollal mos-ez igen nagy volt...XD
Nagyon jól kitaláltad:)Azért kell eg ilyen is:)
Pusziii

Anett írta...

Szia! Imádom, óriási! Már negyedszerre olvasom, de még mindig folyik a könnyem:):):):) Abba ne hagyd!!!

Névtelen írta...

Jézuuuusom! ez nagyon jó!!!
anyám pervollal moss... meg az h bocsi h mindig paraszt vagyok de az apám is földműves volt... ááááá ezeken szakadtam XD
ilyen rohadt jó dumákat... ááá... ez kész
puszi

Lilluci írta...

Szia!!!

Bazzd Angyalka én kifeküdtem ettől:)Teljesen más mint a másik történeted, de valami fenomenális!!
Rohadt vicces, röhögök rajta mint állat, nővérem meg néz, hogy most mi van, de szoktam olvasni neki belőle részletet és akkor együtt szakadunk:P
Kedvencem: "-Elmondod, hogy maradtál tiszta?
--El. Anyám Pervollal mos. Gyakori jelenség. Rágoogleezhatsz." :P IMÁDOM folytasd kérlek!!
Szeretlek Angyalom és már hiányzol(L)
Puszi: Lilluci

Névtelen írta...

"Akkor éjjel varrtam nadrágot először"... hahahahahahaha hát ezen vinnyogva fetrengtem a röhögéstől. Szupi jól írsz, csak így tovább!

Zs. írta...

Jó nagyon... így tovább.

Megjegyzés küldése