2010. május 4., kedd

5.RÉSZ

Fáj light

5.Rész


- Nincsen itt... Ha szép az idő Cullenék eltűnnek.
-Csak úgy ellógnak?
- Nem előtte elmondanak 3 miatyánkot. Én is próbálkoztam a szüleimnél, de esélytelen... Nem keresztények vagyunk...
- Csajok megyek a bálba Feng-gel. Nem telefonszexeltünk, személyesen... Kézbe vettem a Dolgot.
-Megmondtam előre.
-Tuti, hogy neked akkor gyantáztatni kell menned?
-Igen...Egy kis hormonzavar miatt.
-Be kéne mennünk a kínaiba.. Mielőtt az összes jó cuccot elkapkodják.
-Kínába? Király. Mehetek én is?
-Nem csak Port Angelesbe a kínai boltba... de jöhetsz csak te is hozz szemüveget, több szem többet lát.


- Ez tetszik!
-Klassz is!
-Csak kár, hogy nem elég kúrvás...
-Nekem meg ez...
-Ja jó a színe, kihangsúlyozza a busman szemöldököd még szemfesték sem kell hozzá.
-Oké nekem ez kell, ebből kinn az egész mellem.
-Sziasztok ribik, a sarokra mentek?hehe
-Úr isten ez undorító. Én ingyen csinálom mindenkivel, még hogy pénzért szexeljek heh..
-Bella mit mondasz?Jó?
-Aha kúrva..jó.
-Te nem nagyon vagy oda ezért mi?
-De, csak el kéne mennem ebbe a könyvesboltba.
-Te tudsz olvasni?
-Aha, de írni már kevésbé... Az olvasás klassz...
-Csak a képeket nézed mi?
-Aha...hehe. Talizzunk az étteremben.

-Parancsoljon a képregény.
Szép estét.
-Köszönöm.

-Hallod! láttunk a boutique-ban szép volt a rucid.
-Ez volt rajtam...
-Hé kislány mi a pálya?
-Hova mész kisszivem?
-Ahova elviszel... ha jó a kocsid.
-Úúú... Gyere igyál velünk egyet!
-Mit?
-Limonádét...
-Nem! Nem! Hagyj békén! Utálom a limonádét!
-Ha nem iszol akkor itt hagyunk!
-Ne! Érj hozzám! Érj hozzám!

vümmmvümm...nyííí.

-Szállj be!
-Ez nagyon veszélyes húzás!
-morr /XD/

-Vissza kéne mennem letépni a golyóikat!
-Ö... Nem kéne...
-Nem tudod milyen mocskos ocsmányságokat gondoltak!
-Hát azt reméltem is... És te tudod?
-Nem nehéz kitalálni... Nyamm... Nem válthatnánk témát? Foglalj le, hogy ne gerjedjek be!
-Húzd fel a slicced!
-Heh! Húzd fel te!

-Sziasztok bocs a késésért!
-Hol voltál, már egy csomószor hívtunk.
-Bocs, hogy Bella elkésett miattam!
-Áá semmi gond, akkor mi megyünk is... Bella?
-Hát már én is elmentem volna... Ha egyesek nem rángatnak el onnan.
-Khm... Gondoskodnom kellene róla, hogy Bella is vacsorázzon.
-Jah ennem kéne, hogy legalább az egyik fajta éhségem csillapítsam.

-Tessék egy mákostészta.
-Köszönöm.
-És önnek... biztosan nem elégíthetem ki a vágyait?
-Ö..Nem köszönöm.
-Heh...ribanc.
-Te tényleg nem eszel?
-Nem..én Update diétán vagyok.
-Valami magyarázattal elő kell rukkolnod...
-Felszedtem pár kilót...
-Nem erre gondoltam... Te követtél?
-Nem, csak shoppingoltam.
-De nem volt nálad táska...
-Hát jó... követtelek, de csak tisztes távolból...És amikor hallottam, hogy azok a mocskok miket gondolnak...
-Várj egy kicsit...Milyen mértékegység az a tisztes táv.
-Nem tudom Bella... Mondom gondolatolvasó vagyok.
-Jah... Tényleg?! Akkor téged láttalak a Tv-ben!
-A...Harry Potterben?
-Nem a Mentalistában!
-Nem... Nem én voltam.
-Varázsolni tudsz?
-Nem. De belelátok ebben a teremben mindenki fejébe, kivéve a tiédbe.
- Van itt szex, agyvelő, pénz, agyvíz, Spongya Bob... De nálad semmi.
-Ezt úgy érted, hogy üres a fejem?
-Én azt mondom, gondolatolvasó vagyok, te meg azon aggódsz, hogy üres a fejed?
........
-Mi a baj?
-Nem tudom magam tovább távol tartani tőled!
- Akkor ne tedd!!! Menjünk a mosdóba!







14 megjegyzés:

Dóri írta...

Én erre nem tudok mit mondani! Pihent az agyad :D Szétröhögtem magam rajta :D MÉG!

Lina143 írta...

Vááááá! Imásom a szexfüggő Bellát!!! XD
Állati jó!!
Méééég!!!! =Đ

Szil írta...

nem, nem bírtam ki, muszáj volt elolvasnom! :D
és a szokásos hatást gyakoroltad: szakadok!!!!

szex, agyvelő, pénz, agyvíz, Spongya Bob - ez verte ki végleg a biztosítékot most, és már fáj az oldalam!!!

bazdmeg, kész....
hogy csinálod?!?!

Szil írta...

nem mégse, az

érj hozzám! érj hozzám!

ááááááááááá :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
meghaltam!

Névtelen írta...

hahahahahahah háááát ez k*rva nagy volt! Hormonzavar, meg busman szemöldök, meg írni már kevésbbé... :):) Komolyan folyik a könnyem....

krisztu♥ írta...

áááh.nagyon jó lett:P:P
olyan hülyék:Á:Á:D:D
nagyon tetszik:)
szval folytasd:D
röhögőgörcs jön rám minden mondatnál:D
áááh:P:P
remélem hamar jön a kövii rész;)

puszi:krisztu♥

Lina143 írta...

Amúgy bírnám, ha egy kicsit Edward is bevadulna =P XD

Névtelen írta...

Angyalom, megint le a kalappal!!XDD
ez kurva jó volt XDD de a kedvencem az 4 betű volt XDD "morr" XDDDD
Pussz!! :)
Ancsa

Névtelen írta...

áááá! hát ez kurva jó! nem akarok idézni, hogy melyik tetszett a legjobban, mert akkor az egészet ide írhatnám újra :D de a lényeg, hogy elképesztő amiket ki tudsz találni! na szóval nagyon tetszik
puszi

Anett írta...

Szia! Imádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Állati jó lett:):):):) Megyek is, még elolvasom egy párszor:):):):

Névtelen írta...

Hát ez kurva jó XD
A busman szemöldök meg ez a "morr" XD
Megszakadok a nevetéstől :D
vagy a vümmvümm nyíííí is jóvolt. :D
ááhm már folyik a könnyem és fáj az oldalam. XD
állati, hogy tudsz ilyeneket kitalálni Angyalka?? XD
Dorci

Cherry írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
skyn írta...

Halálra röhögtem magam.A képek is marha jók oldalt
Várom a kövit.
MILLIÓ PUSSZI:))):)))

Névtelen írta...

alig várom a folytatás. egyértelműen az utolsó előtti bekezdés a legnagyobb!! tényleg abba olyan részek vannak :DDDDDDDDDDDDDDD

Megjegyzés küldése