2010. május 6., csütörtök

6.RÉSZ

Fáj light

6.Rész


- Most már felmelegedtem...
-Pedig ki sem mentünk a mosdóba...
- Brr... Mert nagyon hideg a kezed.

-Hú! Mi történt itt? Megállnál?
-Az ott meg az én apám malaca... Mi történt itt?

-Hentes mi folyik itt?
-Joshi Bharatra az ólamban találtak miközben... inzultálta a malacomat...
Most vizsgáltam meg a testet...
-Megerőszakolta?
-Meg... Bella jó lenne ha bemennél, mert apád nagyon kivan. Ezt a malacot akarta levágatni a szülinapodra... De így már nem kívánja.
-Oké...ömm...Majd találkozunk.

-Szia. Részvétem apu...
-Pedig olyan szép röfi volt...
-Ne félj mára még van kaja a hűtőben, de azért szeretném ha ez nálad lenne.
-Paprika... öhm... nem tudom hogy...
- Megnyugtatná az öregedet.
-Oké.
- Menjünk haza.

A hideget ábrázoló maszk... A maszk...
The Mask...
A maszkos emberek...
Egyiptomiak: halotti maszkok...
India: a nők fejkendői
Peru: A kukluxklánosok

Rasszisták... Tisztaság...Szűziesség... Csámpás láb... Hajtúrás...
Heinekkent ittak...


Irreálisan tiszta és dohányos vagy!
A bőröd nem pattanásos vagy miteszeres.
A szemed színe vörös, mert narkózol.
És néha úgy beszélsz, mint a földműves apád...
Mindig fogyózol és nem szeretsz izzadni...

-Hány éves vagy?
-17...
-Mióta vagy már 17?
-92 éve..
-Mióta nem voltál már nővel?
- Egy ideje...

hahh...hh....höhhh....

-Tudom mi vagy!!
- Mond ki!!!.. Hangosan! Mond ki!
- Eszes Szabolcs!
-Nem... ő a magyar fénydublőröm...
-Akkor...Ironman... és mindig olyan páncélt húzol, hogy ne lehess koszos, vagy árthasson a nap. Ami hideg és kemény.
- Bella... Nem áll az alku... Vámpír vagyok... hallhatatlan.
-Az nem lehet...
- Félsz tőlem?
-Nem!
- Akkor tedd fel a legfontosabb kérdést! Miért nem közösültem veled?
- Te nem kívánsz engem?

-Hova viszel?
-Fel a hegyre, ki a felhők alól látnod kell milyen vagyok napfényben!

Ahh...hh...
-Ezért nem mutatkozunk napfényben, rögtön tudná mindenki, hogy mások vagyunk...
Ez vagyok én...
-Hahh...nyamm... Neked szőrös a mellkasod!
Kívánlak!
- Heh.. Kívánsz?!
- Ez egy gyilkos szőre Bella!






22 megjegyzés:

P. Dorka írta...

kész... a végszónál elszakadt a cérna!
ez egy gyilkos szőre...
kész itt haltam meg végleg!
IMÁDLAK!!!!

bogeszzz írta...

hy!
hát ez haláli, nagyon jó egyszerűen imádom.
ez nagyon nagy volt:-Tudom mi vagy!!
- Mond ki!!!.. Hangosan! Mond ki!
- Eszes Szabolcs!
-Nem... ő a magyar fénydublőröm...
HÁT EZ....MARHAJÓ REMÉLEM HAMAR LESZ FRISS.
xD
PUXY

Névtelen írta...

angyalom, baszd ki ez nagyon jóóó lett!! xDDD
megint kinyírtál, köszi megint szakadok, köszi a jó kedvet XDDDD
"India: a nők fejkendői" ----> te beteg vagy!!! XDD de jó értelmben!!! (L)
Pussz Ancsa

Anett írta...

szia! ÁÁÁÁÁÁÁ! Ez nagyon állat volt:):):) És igen, a vége: ez egy gyilkos szőre..... hát itt már fetrengtem a nevetéstől.... a malacosnál meg már a könnyem fojt:):):) Alig várom a kövit:)

Peeepeee írta...

Angyalka!

Ez nagyon jó volt, ezt a malacot akartra levágatni a szülinapjára...:))))))))

Csak így tovább:)

Brianna írta...

BAZDMEEEEG XD már megint rötyögök mint vmi hülye xDDD
'"Rasszisták... Tisztaság...Szűziesség... Csámpás láb... Hajtúrás...
Heinekkent ittak..."
basszus erről rögtön PEST jutott eszembe xD de annyira lol.. :D ez volt az egyik best :]
meg az hogy Eszes Szabi..nem ő a fénydublőrőm XD bbesz*rok komolyan rajtad :]
de a vége.. a végee EZ EGY GYILKOS SZŐRE BELLA XDXD jaj de szeretlek ilyenkor te lány (L)
Briii

Lina143 írta...

Az az igazság, hogy nem tudnám kiragadni a kedvenc mondatomat a szövegből, mert az egész rohadt jó lett!!!
Egyszer bejátszom, hogy megnézem a filmet hang nélkül, és közben hozzá-hozzá olvasgatom a szöveget XD Tuti jóóóó! Bár esélyes, hogy közben megfulladnék a röhögéstől, de legalább vidáman távoznék el XD

Csók!
<3

VyJu írta...

Nagyon jó lett!!! :D
szétröhögtem a fejem xD
már várom a kövi részt!! :D

Lady Aly írta...

Nagggyon jó!!!! :D
annyit nevettem... már sírtam!! :D
várom a kövi részt!! :D

Névtelen írta...

jujjj!!!!! annyira jó... mint az előző részek :D
már majd megfulladtam a nevetéstől :D
csak így tovább :D:D:D

Grétus írta...

Angyalka!!!

Szuper lett :))) fetrengek a röhögéstől xD annyira jók ezek a poénok xD mindig a másik történetet olvasom el először mert kicsit "szomorkás" és utána ezt hogy feldobjon XD nagyon tuti xD csak így tovább

Puszii

Névtelen írta...

Nagyon nagy xDD
nem tudok leállni a röhögéssel :DD
Várom a további részeket :D

Bea írta...

hát ez hitetlenül jó volt!:D annyit nevettem...ááá nagyon sokat:D
lécci lécci következőt. nagyon szeretem:)
puszi

Névtelen írta...

Vörös a szemed, mert narkózol áháháháháháháh, Eszes Szabi meg egy gyilkos szőre.... nyihahahahahah bassszúúúús megint fetrengek! Ezt nem hiszem el!!! Várom a következőt!

Dóriii írta...

Ez nagyoon jóóóó :D
"ez egy gyilkos szőre Bella" xD
várom a következőt ;)

.Bella18. írta...

Egyre jobb és jobb. Az Eszes Szobolcsos rész haláli volt. De"Ez egy gyilkos szőre" se volt semmi :)

Imádlak

Névtelen írta...

ja annyira imádom:) annyira angyon jóó:) Eszes Szabis rész votla legjob..:D nagyon várom a folytatást..:)

Szintia írta...

Imádlak!!!! XDXD XD XD XD XD XD XD XD Nagyon nagyon jól írsz ennyi hülyeség egy helyen :D

skyn írta...

HIHI!!!
Kedvenc részeim:"ez egy gyilkos szőre Bella""Akkor tedd föl a legfontosabb kérdést.Miért nem közösültem veledXD"
Hát ez haláli.Szétröhögtem az agyam rajta.
Várom a következő alkotásod.
MILLIÓ PUSSZI te kis poLyén gyáros:))

Névtelen írta...

Fantasztikus volt! Te erre születtél =)
Nagyon várom a következőt mert ebből sosem elég!!

Emy

Zizke=Zarc írta...

Angyalkám ismételten nem csalódtam :)))) te kis helyből idiótám:)))

krisztu♥ írta...

hát ez kész:D:D

-Tudom mi vagy!!
-Mond ki!!!.. Hangosan! Mond ki!
-Eszes Szabolcs!
-Nem... ő a magyar fénydublőröm...
<---kedvenc részem:Á:D:D
nagyon nagy lett:D
áááh:D:D.
ennyit tudok mondani rá:D
qva jó lett.P

puszi:krisztu♥

Megjegyzés küldése